2021年5月11日 星期二

白雪仙打手- 汪曼玲, 邁克, Connieshirley, insomewhereaster, paulwong, 小思, 張敏慧, 陳少紅, 垃圾一堆!


白雪仙1990年成立"白基金",實為"陳氏牟利集團",卻以任姐作招徠,但事實上,白雪仙膽大包天,病懵心肝塞肺眼,藉白基金扮懷念任姐,其實是直接侵吞任劍輝藝術資產的行徑!胡作非為!

在沒有任姐首肯下任劍輝藝術資產據為己有,搞雛鳳鳴,用打手團搞嫡傳龍劍笙,操弄公眾認知"指豬為龍",對任姐至親細女姐藐咀藐舌!白雪仙及其陳氏集團對任姐大不敬犯上重重大錯!!!

白雪仙由50年代開始,最叻飼養一班新聞界及大專界的打手為她抬腳,至2009年以後,情況是最明顯!
右2開始是小思、陳少紅張敏慧,是扯貓尾3人組,扮學者甚至扮任粉, 在白雪仙身上撈油水, 支筆寫到天花龍鳳, 其實寫半幕粵劇的能力都無, 上台更加無能力, 將唐作品亂改多次. 又收錢協助白雪仙在報張雜誌書刊內跺龍托豬. 研究戲曲學者大量, 真心無見過咁蠢的學者!! 或應該叫學棍!!!  唐大師任姐識牠們是老鼠, 日日夜夜扮任姐粉, 實為參與娛樂圈爭名鬥利, 托白大腳做盡壞事,協助黑白顛倒,請問任姐幾時批准你三位搗亂, 講呀!!!

上圖還有幾位任白基金董事會成員,全部利用任姐大名搵錢及長期精神虐待任姐嫡傳龍劍笙,任姐幾時批准過你地??? 講呀!!!
多位是陳氏家族關係人物,長年扮甚麼任姐契X契X,本身是白雪仙心腹,借任姐大名,用各種方法掠水!是極度極度極度可恥!!! 

另有邁克黃秀蓮, 托白大腳托上天撈油水, 白3/4的成就是來自唐滌生、任姐、雛鳳及其他大老倌, 任姐幾時准你改歷史? 抬豬擦白老人鞋,搞雛鳳同嫡傳?? 任姐幾時批准呀, 講呀!!!

還有自稱加國資深傳媒人的謝振漢(多倫多)及小碧(溫哥華),竟然用台灣平台去作故仔倒呃華人及香港人,一開始就作多篇誹謗刨去吸睛。很想問問加國DOJ,這些人利用海外平台去誹謗是否觸犯加國法例。

請大家留意!IP Address : 219.77.232.250 是多次在網上搞破壞的人,若網友是電腦高手的話,一定知道牠是哪件垃圾!!

白雪仙飼養的妖精Connieshirley是頭號打手2007年起, 不斷去所有刨迷(尤其新刨迷) 的網誌洗版, 講豬講七公主, 總之搞到刨迷發火為止. 2013年, 在微博每日出幾十條,作故仔侮辱龍劍笙, 再用電腦程式做幾十條無意思的微博去洗版, 盡量阻截刨迷交流. 2014年開始, 在youtube內, 凡有刨片即去用粗口洗版過百條;凡報章有刨的報導,就用大量粗口洗留言板.要留意,此妖亦是HACKER,多次登入刨迷的網誌做手腳,同賊無分別。港大博士喎?? 怪不得港大淪落至此!?
宮秀秀係白梅陳條狗(狗者奴才也),與中大小思、張敏慧、陳少紅等專門在戲曲界, 陳氏基金及八和之間,用文字混飯食,對戲曲實質上是紙上談兵,狗屁不通。
這位宮秀秀是性變態,在網上掩飾得非常好,還有她多個拍檔,包括梅癲粉PAUL WONG(在微博貼雛鳳相兼露械),及扮中立的insomewhereaster (懷疑是收白雪仙生日大禮的老妖汪曼玲),還有分佈在澳門、星馬、溫哥華(台灣網站)的打手齊齊在網上持續搗亂多年,至今未止。宮秀秀亦是八和打手,她背後有什麼人指使及俾錢,大家去查查。


以下是Connieshirley用假名apple hall 及 all right , 學白老人粗口爛舌被踢爆的截圖, 笑到肚痛!白老人開頭, 妖精Connieshirley同大家補習, 正啦!


   垃圾YT戶口(apple hall / all right) 先後被YT取消!


😌💬喂! 老友小心D呀!呢個 Global freeman 變態架,日日入人嘅留言板撩人鬧交⋯⋯
😂💬我怕有日佢睇中你,相信佢日日除衫等你屌都似⋯⋯哈哈哈哈~
😂💬不過阿刨一定唔會孔佢呢條變態貨 ‼️
🙄💬嘩!好在阿刨唔係男仔姐,如果唔係佢一定貼埋大牀,囉曬全副身家出尼~~
😂💬睇怕如果佢有老公都係咁「歐翻尼」嘅!
😂💬恭喜曬佢老公喎,貼埋大牀~~哈哈哈哈(😌💬執到咪折墮囉 ❗️

果然係 Global Freeman個假 A/C! 一有人鬧個變態老毛Global Freeman,你就第一時間出聲,其他人冇出過聲,只有你呢隻哈巴狗出聲⋯⋯ 唔知呢隻哈巴狗係阿刨嘅粉絲( 🙄💬正確D講係呢隻變態老毛嘅粉絲 )一或係隻變態怪個契家佬 😌💬歐翻尼個隻!

Apple Hall
Helen Chin 咁冇眼光搵佢做你老契呀⋯⋯ 佢講乜你就信乜,你跟本就係 Global freeman尼(😏💬學條變態老毛講我話你係就一定係) 以佢不斷搞事不斷蘇擾人嘅性格,睇中你咪祝你好運囉⋯⋯ 係咁先啦哈巴狗🐶

Apple Hall
Apple Hall21 分鐘前


Helen Chin 😂💬梗係你吠啦⋯⋯我又唔係Global 隻狗! 喂!你主人 Global Freeman 叫你舔佢個閪呀!你呢隻哈巴狗仲唔快D去舔😂



😌💬喂! 老友小心D呀!呢個 Global freeman 變態架,日日入人嘅留言板撩人鬧交⋯⋯
😂💬我怕有日佢睇中你,相信佢日日除衫等你屌都似⋯⋯哈哈哈哈~
😂💬不過阿刨一定唔會孔佢呢條變態貨 ‼️
🙄💬嘩!好在阿刨唔係男仔姐,如果唔係佢一定貼埋大牀,囉曬全副身家出尼~~
😂💬睇怕如果佢有老公都係咁「歐翻尼」嘅!
😂💬恭喜曬佢老公喎,貼埋大牀~~哈哈哈哈(😌💬執到咪折墮囉 ❗️

果然係 Global Freeman個假 A/C! 一有人鬧個變態老毛Global Freeman,你就第一時間出聲,其他人冇出過聲,只有你呢隻哈巴狗出聲⋯⋯ 唔知呢隻哈巴狗係阿刨嘅粉絲( 🙄💬正確D講係呢隻變態老毛嘅粉絲 )一或係隻變態怪個契家佬 😌💬歐翻尼個隻!

Apple Hall
Helen Chin 咁冇眼光搵佢做你老契呀⋯⋯ 佢講乜你就信乜,你跟本就係 Global freeman尼(😏💬學條變態老毛講我話你係就一定係) 以佢不斷搞事不斷蘇擾人嘅性格,睇中你咪祝你好運囉⋯⋯ 係咁先啦哈巴狗🐶

Apple Hall
Apple Hall21 分鐘前
Helen Chin 😂💬梗係你吠啦⋯⋯我又唔係Global 隻狗! 喂!你主人 Global Freeman 叫你舔佢個閪呀!你呢隻哈巴狗仲唔快D去舔😂



all right

all right     (扮假粉的留言)扮同聲同氣先............

不過呢兩個花旦同阿刨易點都好過同梅雪詩,而加嘅梅雪詩太老太殘、同阿刨一齊拍戲、💬令我想作嘔 🤮


扮刨粉扮沛粉, 被拆穿後用粗口爛舌發大爛, 真好笑!

扮野工夫9流, 更自認是收錢打手。


all right

all right


Global Freeman 喂!你有冇搞錯呀?大家都係收錢,你做忠、我做奸嘛!而家又唔認賬算點先❗️ 你話我係個果咩 Connieshirley 比D咩陰質錢我地搞分化加嘛 你咁快扮失憶嗱? 你而家話我咩我都認架!大家同一㚌人嘛,你話我係龜公、你咪龜婆囉!你話我殺人、你咪放火囉⋯⋯ 點呀?係咪好好挽呀? 係咁倚挽下你,你就哇哇大叫,因住心藏病發死左去喎。到其時我唔會送花圈比你架,費事曬左個花圈啦 因為你唔配收花圈吖! 叫你個 豬A/C Helen Chin 同你呀媽送比你吖 ⋯⋯哈哈 哈哈 ~~好好挽呀❗️❗️ Come on ! Don’t stop the comments, if you stop replying you’re a fucking pig 咁簡單嘅英文,連隻豬都識得睇啦,唔洗我翻譯啦!睇你屈我屈到咁過㽼吖嗱 好好挽呀⋯唔好比佢停吖!笨柒人!
all right

all right


😂💬哈哈!睇你嘅性格一定係經常自己諗嘅就當真尼屈人,你嘅下場應該係糸街上同人鬧交比人尋仇打死
😏Global Freeman 係 🔴 死~於~非~命 🔴

恭喜 恭喜 🎊 唔洗多謝我~~😏💬你應得嘅 而且一定應現👍🏼 🔴 記住出街預備定打 9 9 9 報警喎😂😂 🔴



all right

all right
Global Freeman 喂!你就快死啦,留翻啖氣,因住死時冇啖氣暖肚吖😏❗️ 因為你已經變態到乜野都諗人有陰謀,呢鼎人好快就訓官財架啦,事關你個腦已有殘左 😂😂 



 all right 13 小時前 (已編輯) 

Global Freeman 仲咩你?你都就尼死啦,仲搞花旦分化?不斷讃鄭雅琪尼想整低李沛妍! 哦!原來你先至係條刷鞋豬嘅分化代表!扮撚曬判官,原來想搞花旦分化嘅人係你 😏 
all right

all right

你條冚家剷心地比蛇更毒,自己諗埋一邊,就話人搞分化! 😓💬其實你條冚家剷先至係搞分化嘅刷鞋豬打手! 你呢條賤種不斷在網上撩人鬧交,其心頗測❗️ 



你條賤種一定臨老仆街乞米、眾叛親離 、🤤🤤👍🏼恭喜 恭喜🎊🎉你應得嘅,因為你腦殘到不斷在網上撩人鬧交,話人搞分化。 “”🔴 由而加開始 Global Freeman 或者 Global Freeman其他假 Account,又或者其他人(例如 Helen Chin 此種人講咩佢就信咩嘅腦殘 )咀咒 Allright 嘅說話,將全部反彈翻落 Global Freeman 或 Global Freeman其他假 Account 道,而且永遠冇回頭 🔴 “” ” 



此段留言在任何Youtube 片上都永遠生効 “
all right

all right
Global Freeman 係呀!冇所謂啦⋯⋯你鍾意話我係特朗譜都可以架 😂
🔴 係呀!我D錢收到唔知點洗吖 ~~哈哈 哈哈 哈哈~~去報警囉😂❗️❗️
你呢種人根本就係痴線嘅。人地挽你,你居然當真,連邊句係真,邊句係挽你,都唔識分⋯⋯
就由你回覆我留言比我嘅感覺,你一定做過某D陰質野,唔想比人知道,先至會反應咁大、咁唔正常~~
不過仲有大把痴線人 buy 你嘅! 係呀⋯⋯😂💬我係呂奇尼架,我要保護隻豬嘛 😂❗️❗️❗️❗️ 仲有吖!你袋好你D陰質錢呀,唔好比人知道呀 ~~
😂💬都唔好挽嘅,原來條仆街係忽上腦嘅⋯⋯係咁先,你過主啦⋯⋯
all right

all right
Global Freeman 😂😂🖕🏼🖕🏼👎🏽👎🏽⋯⋯你呢種變態婆,咁鍾意屈人收錢做打手,你屈人嘅下場同報應,好快臨到你道 👹 😏💬記住同我廣傳喎⋯⋯ 喂!叫埋我嘅真身 Connieshirley 齊齊挽吖嘛⋯⋯做咩縮頭烏龜姐?只係敢鬧我呢個化筆,唔敢鬧我真身😂 怕寃枉左你嘅仇家 Connieshirley ,比人圍屌呀? 😂😂 算吧啦⋯⋯你呢種變態人咁鍾意屈人收錢係打手😏💬等天收啦‼️
all right

all right
Global Freeman 😂😂🖕🏼🖕🏼🖕🏼👎🏽👎🏽⋯⋯變態婆,你講錯啦!我唔係收錢打手,我係你老公呀😂(取到你都算折墮 😏 咁鍾意屈人係收錢打手,入去青山檢查下個腦啦! 仲有呀⋯⋯屈人係有報應嘅,到時唔洗多謝我喎😂💬因為係你應得嘅‼️ 😏💬記住同我廣傳喎⋯⋯
all right

all right
Global Freeman 我又尼屌你啦變態婆! 你應該多謝我屌你條仆街,如果唔係你越來越變態,我怕我到其時唔止係梅旦,仲係你老公就慘啦! 邊個取左你條變態閪,一定家無寧日😂😂
all right

all right
chungsiu poon 你小心D呢條變態婆呀! 😂💬比佢睇中你就好似寃鬼咁唔放手,正一香港厚多士賤閪尼😂😂
all right

all right
冇品得過你,一個星期走入尼人家個道留言,然後扮撚曬無辜~~ 賤貨就係你呢種雞婆 😏
all right

all right
Global Freeman 🖕🏼🖕🏼🖕🏼👎🏽👎🏽嘩!犀利囉,我的士夾腳你都知呀!😂💬我屌個幾多條女你知唔知呀? 😂💬各位網友,睇下呢條冚家剷開始唔正常啦! 😂💬嘩!我好驚呀⋯⋯ 青山走眅呀😂😂
all right

all right
第二場駡戰係你搞出尼唔係我!耐唔中就鬧下人,而家係道扮毛辜,你真係鬧交之王!恭喜你老公⋯⋯執到啦😂😂
all right

all right
Global Freeman 😂😂🖕🏼🖕🏼👎🏽👎🏽⋯⋯你呢種變態婆,咁鍾意屈人收錢做打手,你屈人嘅下場同報應,好快臨到你道 👹 😏💬記住同我廣傳喎⋯⋯ 喂!叫埋我嘅真身 Connieshirley 齊齊挽吖嘛⋯⋯做咩縮頭烏龜姐?只係敢鬧我呢個化筆,唔敢鬧我真身😂 怕寃枉左你嘅仇家 Connieshirley ,比人圍屌呀? 😂😂 算吧啦⋯⋯你呢種變態人咁鍾意屈人收錢係打手😏💬等天收啦‼️



任白基金喉舌, 網上唱衰龍劍笙10年, 扮鬼扮馬再搞分化破壞!! 有留言為證!!



ConnieShirley 2 個月前

任白副身加關你龍劍笙和global山墳屁事咩?任白善基金是政府認可慈善機構,人地條數當然有auditor 跟進and filing to IRD 向政府税務局報告,使向你二打六global山墳交待?你以為自己係邊個,你係評主任咩?定係國家領導人呀?使乜向你D屎蟲交待,你無料無學識無實力就唔好大人,你大唔起架!成日吠叫任白不是合法慈善機構,你夠pok就去維園嘈舉埋banner話人基金係假既,等差人拉你入青山,唔夠膽就認衰婆兼收皮,global山墳呢亭畜牲送入垃圾堆田區都嫌你阻掟



任白基金喉舌connieshirley扮1000身份搞破壞
6/5/2018 終於原形畢露, 真可憐!!!! 主子顏面何存?


all right

all right

** ** ===================== 😂💬  希望大家知道 Global freeman 呢個變態仆街幾變態⋯⋯ 一日到黑唔做野,囉緩綜做廢柴,每日只係留意所謂仇家嘅一舉一動!真可憐⋯⋯ 呢種仆街個個星期走入 All right 道鬧人,跟住又話人製造駡戰⋯⋯ 咁變態嘅仆街就係 🔴 Global Freeman 🔴 呢條變態閪,咁鍾意寃枉人收錢,一定不得好死吖!



所有戲迷都知道囉緩綜做廢柴是Connieshirley的慣用語!!!!


香港只剩這些小丑天天侮辱公眾, 太可悲!
妖精扮完假粉被踢爆, 再用陳寶珠頭像扮小學雞Connie Shirley 2死撐........

Connie Shirley 2
all right She write this comment stand for Global Freeman so stupid pig All right
don’t be angry! You remember

寶珠姐 always good than 削牙刨
Connie Shirley 2

I forgot all right a/c is belong me!! Thanks Global Freeman told me something

~~~ 仲有咩我唔知道你要話比我知喎. 不過,有様一定係事實~~寶珠姐永遠都係紅過西瓜刨係事實,而加鬧唔過人就發爛咋挽老屈,西瓜刨低種,連D削牙粉都咁低種。fuck off Global Freeman master





證明整個集團由頭到尾驚到震,
孝順任姐去攻擊任姐嫡傳,只因失去搖錢樹。
參與者有幾蠢、無知及賤格,學者?!博士!?
全部垃圾一堆!!!



沒有留言:

張貼留言

注意:只有此網誌的成員可以留言。